14. okt. 2012

Der har været rigtig stille fra min side af på bloggen siden jeg har startet arbejde igen- men synes virkelig heller ikke der har været tid eller overskud til det. Der er så mange ting man lige skal sætte sig ind i igen efter et års barsel samtidig er det 2 år siden jeg forlod Dixie og der er jo sket meget siden - Så mit overskud er bestemt ikke stort når jeg kommer hjem om aften. Men jeg ved det bliver anderledes når jeg er lidt mere inde i tingene på arbejde igen.

Lige for tiden sidder jeg og arbejder på min Pre-Spring samt SS13 kollektioner som skal væreklar november og januar. Det er sindsyg dejligt at komme igang igen - elsker at sidde at få ideerne ned på papiret. Det er en skide spændende process og jeg elsker absolut alt ved mit arbejde. Jeg har lige været en tur i Paris og næste uge hedder det en uges arbejde i Hong Kong/Kina.

Line Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar