3. aug. 2012

Make up


Når det kommer til make up - er jeg en smule kedelig, for det første er jeg ikke god til at lægge en flot øjenskygge eller har tålmodigheden til det - så generalt bruger jeg ikke meget make up, men kan også godt lide et naturligt look i hverdagen. Jeg sørger altid for at have en god og naturlig bund - ved at bruge Helena Rubenstein´s concealer rundt om øjne og lidt langs næsen dækker den for al det trælse, forhen brugte jeg bare fingerne men Lancome´s pensel er super god til at dække de områder.

Lancome´s Primer/Booster er en ny opdagelse som jeg ikke kan undvære længere den giver en friskhed omkring øjne. Chanel er også en af mine favorit mærker mht. make up og deres Eye-browe pensel samt solpudder - er vildt gode. Når jeg er en smule solbrun bruger jeg YSL gloss istedet for den almindelige rouge.

Jeg ville ønske at når jeg skulle i byen at jeg kunne finde ud af at ligge en flot øjenskygge men desværre bliver det ofte kun til et ekstra lag mascara, gloss på læberne og sort eye-liner.

Line Maria 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar