10. aug. 2012

Instagram

 Nyder tit og oftes mine morgener i sengen med Homemade Kaffe Latte og go morgenmad. Nyder min sidste tid af min sommerferie.
 Da det var super lækkert vejr var jeg en tur på stranden med en veninde. Ihhh kom nu tilbage sol, det er så rart at have dig her....
 Nød en sommer aften på Terrasse.

 Første tur i Assistens-Kirkegaard, WAUW, det er virkelig et smukt og fredeligt sted, dog havde jeg det lidt svært ved at drikke min latte ved siden at døde Fru. Jensen. Men det er åbentbart det man gør derinde, folk lå på deres tæpper og læste avisen og hyggede sig. Man glemmer jo helt at man ligger inde på en kirkegaard...
 Jeg ELSKER rødvin, det er så forbandet hyggeligt..... Så det blev en tur i Haven med mig og min bog.
 Jeg prøver så godt som muligt at proppe det helt rigtige i munden, så ugens mad står på rodfrugter og kylling.. Spændende...
Så vi igang, haha tja HUULAHABULLA. Jeg har  grint og ømmet mig lidt over mine blå mærker på hoften, og den kan virkelig anbefales, den er købt på tilbud i Føtex. Jeg har det ret godt med min selv når jeg lige bruger 20 min tid foran tv'et om aften og giver den max gas. De kloge siger at man kan tabe sig ret meget om livet, så hvorfor ikke... :) 

Det er lidt blandet billeder jeg har lagt ud, det viser hvor meget jeg har nydt min ferie, og lidt over at hverdagen snart melder sig på banan igen... øv.. Jeg Håber i alle sammen har nydt jeres ferie og snart og måske starter op på studier og jobbet. I må have en fantastisk dag.. 

Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar