19. jul. 2012

Boots



01  Alexander Wang // 02  Acne // 03  Topshop // 04  Sarton Gold // 05  Notabene // 06 Zadig & Voltaire // 07  The Last Conspiracy

Jeg er på udkig efter nogle rigtig lækre læder støvler til efteråret, som skal være enten flade eller med en lille hæl så jeg kan bruge dem til hverdag. Og jeg mangler bare så meget et par i en klassisk sort som kan gå til alt - hvis nu penge ikke var et problem havde jeg helt klar nuppet dem fra Alexander Wang, de er røv lækre og meget klassiske med en fed detajle på hælen som gør dem rå. Men jeg har også kigget lidt på frynse støvlerne (05) fra Notabene - på billedet ser den rigtig kedelig ud, men jeg kunne forestille mig dem i aktion :) med et par stramme jeans og en sweater kunne de være fede og så elsker jeg frynser og bonus at de er meget Isabel Marant inspireret. Jeg må have fie ind i butikken på strøget for at prøve dem på for mig og tage nogle billeder af dem - lige pt er de mine favoritter.  

Line Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar