9. jul. 2012

Bolig Bolig, Cant get enough..


Nu hvor jeg langt om længe har fået min egen lille hule med kæresten, er jeg ekstra opmærksom på hvad der bevæger sig ude i bolig verdnen, jeg ved ikke med jer, men jeg har forelsket mig i den lidt robuste stil, det må godt være råt, enkelt, farvrigt og retro. Det der med det helt gamle sammen med det helt nye, det er sku lige mig. og så alligevel ikke alt for nyt. Jeg handler meget hos en Antik butik på Jærgerborggade / Nørrebro. Jeg har været så heldig at finde PH lampen nr 5 som er vildt flot og i super stand til bare 300 kr. Loppe markeder med gamle Antik som kopper, tallerkner, vaser ovs. det lige mig. Så vil jeg blæse på at det er blevet brugt af Hr og Fru Jensen igennem 20 år og er fyldt med bakterier :) . Jeg kan kun anbefale at gå noget mere på loppe markeder og udforske det gamle brugskunst. 
I må Have en fantastisk aften

Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar