18. jul. 2012

Beauty


Jeg går egentlig ikke specielt meget op i skøndhed og pleje andet end den daglige rutine med at fjerne sminke inden sengetid og smøre mig ind i creme. Men alligevel tænker jeg over at man bliver ældre og ældre og at man nok skal passe lidt på sin hud så man ikke kommer til at ligne en rynken appelsin en dag - så når jeg lige har tid bruger jeg ansigtsmaske.

Jeg er meget loyal overfor mærkerne og springer sjældent ud i noget nyt, nok pga manglende viden - men jeg synes de overstående produkter fungerer fint for mig, så der er ikke stor udskiftning. Jeg er stor fan af Tromborgs produkter, da jeg ved de ikke er fuldt med alt muligt og specielt deres ansigtsmasker er rigtige effektive - man kan virkelig mærke de arbejder med huden.

Min dagcreme er den "berømte" Embryolisse som er et old gammelt fransk aopeteker mærke til en god pris. Jeg bliver for nærig til at betale dyre dømme for ansigts creme da jeg altid propper en masse på og hurtigt ender med at tømme bøtten.

Efter min graviditet er mit hår blevet ødelagt så jeg vasker aldrig mit hår i shampoo men kun hårkur - rimelig dyr fornøjelse, men det er forhåbentlig kun en periode.Olien fra Rostedt er helt fantastisk og efter jeg har fundet den har jeg droppet alt andet af hårprodukter.

Line Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar