4. jun. 2012

Kom Igang !!

Med Sund kost og motion kan vi samle energi til at kunne have mere overskud til flere aktiviteter i vores daglig dag.. Og det kan jeg hermed skrive under på. I en super lang periode har jeg været rigtig usund, træt,doven kritisk og måske også lidt halv negativ..... Min D procent var meget lav og jeg var stort set træt hele tiden. Men så begyndte jeg at løbe lidt og spise en del sundere, spise morgenmad hver morgen som havregryn med blåbær og masser frugt i løbet af dagen, og omkring de 400 g grønsager. Jeg begyndte at spise en masse fisk og kylling og må ærligt indrømme at jeg har fået rigtig meget mere energi af det. Så til jer som sidder derude og måske føler man har taget lidt på i vægt og er pænt træt af sig selv, spark dig selv i røven og kom ud af døren, tøm dit kæleskab for alt usundt og fyld det op med en masse lækkert sundt mad. Det gjorder jeg, og det kan varmt anbefales. Jeg tog det meget som at starte på et nyt "Kapitel" i mit liv. Man skal stadigvæk have lov til at være usund og det kan jeg bestemt også stadig være, og det skal der også være plads til!!!!...... Så dagen idag byder på gode fif's og skønne mad billeder.......
I må have en fantastisk dag..

Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar