18. maj 2012

IT Shoes - Sneaker Wedges

Marc by Marc Jacobs // Jeffrey Campbell //  Bergdorf Goodman // Giuseppe Zanotti // Topshop // Isabel Marant // Topsho // Asos // Isabel Marant

It-skoene lige nu som jeg ser overalt i modebilledet er den nye form for sneakers med hæl. Der er mange blandende meninger omkring det nye sneakers look men jeg er helt solgt -  Jeg elsker det sporty look og så er det bonus med lidt snyde hæl - min næste sneaker wedge bliver helt sikkert den anden Isabel Marant model måske bare i sort/hvid nu hvor jeg allerede har den hvide, eller skulle man være vovet og få lidt farve på - et er sikkert min næste craving er Isabel Marant modellen - selvom de andre også er super lækre.

Line Maria. 

2 kommentarer:

  1. Smukke Line, hvor er de brune på nederste linje længst til venstre fra? Dem bliver jeg nød til at eje.
    Knus Anne O.

    SvarSlet
  2. Hej smukke Anne o - de er fra topshop.

    SvarSlet